Papanasi

Papanasi
Ingrediente:



  • 500 g branza de vaci ( am folosit Pilos)

  • 2 oua

  • 4 linguri gris

  • coaja rasa de la o lamaie

  • 1 lingurita de bicarbonat de sodiu (stins in otet)

  • 350 g faina

  • 1 plic zahar vanilat

  • 100 g zahar ( l-am rasnit)

  • dulceata 

  • smantana (pentru servit)

  • ulei (pentru prajit)



Preparare:

         Amestecam bine cu telul branza de vaci cu zaharul, ouale, zaharul vanilat, coaja rasa de lamaie, grisul si bicarbonatul stins in putin otet.

          Am adaugat faina si am amestecat totul cu o lingura de lemn si am lasat aluatul sa se odihneasca in jur de vreo 10 minute. 

         Am incercat sa impart aluatul in 8 bucati, oprind putin aluat si pentru bilute. In final mi-au iesit 9 papanasi. (Mi-a mai ramas aluat din cel oprit pentru bilute.) 


        Am folosit o craticioara mica pentru prajit pentru a nu folosi foarte mult ulei, astfel ca era ulei suficient cat sa acopere papanasul in timpul prajirii. Se prajesc papanasii la foc mic sau mediu, astfel incat sa nu se arda. 


       Se scot papanasii pe un platou pe care am pus servetele pentru a absorbi excesul de ulei. 

       Se servesc cu smantana si dulceata dupa preferinta. 

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu